Codzienne jedzenie surówek

Warzywa są bardzo zdrowe, pełne witamin i minerałów, a za to niezbyt bogate w kalorie. Dlatego można ich jeść ogromne ilości, z korzyścią dla organizmu, a bez obaw o nadmierne przybranie na wadze. Warzywa są szczególnie polecane osobom, które się odchudzają, jak również tym, które mają problemy trawienne, zaparcia i wzdęcia. Najlepiej codziennie zjeść miseczkę surówki, gdyż warzywa nieprzetworzone zawierają najwięcej witamin. Warto też spożywać często zupę jarzynową, a na kanapkę zawsze kłaść liść sałaty czy też plaster pomidora bądź rzodkiewki. Wspaniałą surówkę można na przykład zrobić z tartej marchwi i jabłka, z dodatkiem płatków migdałów. Inna wspaniała surówka składa się z tartej marchwi, drobno posiekanej pietruszki oraz kapusty kiszonej. Kolejna pyszna surówka to plastry pomidora posypane drobno posiekaną cebulką i czosnkiem. Wspaniale smakuje również sałatka grecka, z pomidorów, cebuli, papryki, sałaty, czosnki, oliwek oraz bazylii. Surówkę można zjeść do obiadu lub też jako osobny posiłek, na przykład lekką kolację.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących medycyny. Informacje jakie tutaj zamieszczam to ciekawostki medyczne. Wszystkie wpisy są rzetelne i oparte o moje doświadczenie zawodowe. Mam nadzieję, że blog Ci się spodoba i zostaniesz tutaj regularnym gościem.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: