Ćwiczenia a nawodnienie organizmu

Aktywność sportowa staje sie coraz modniejsza- i bardzo dobrze, gdyż siedzący tryb życia, szczególnie u osób młodych stał sie bardzo niebezpiecznym zagrożeniem. Ćwiczenia fizyczne dają nam pełną dowolność – możemy wybrać taki sport, jaki najbardziej lubimy. Zastanowić się warto, co sprawia nam radość – bieganie, pływanie, jazda na rowerze, sporty zimowe, jazda konna? Bez względu na rodzaj ćwiczeń warto zainteresować sie również odpowiednim nawadnianiem organizmu. Na co zwracać uwagę? Podczas intensywnych ćwiczeń tracimy wiele wody w wyniku pocenia się. To również proces który pozbawia nas soli mineralnych, witamin – są one usuwane z organizmu wraz z potem. Ważne jest, aby stal uzupełniać poziom płynów w organizmie. Po co sięgać? Przede wszystkim po wody mineralne, szczególnie te niegazowane. Posiadają one wiele mikroelementów, dodatkowo woda jest neutralna dla naszego organizmu, doskonale nawilża od środka. Osoby nielubiące braku smaku wody mogą sięgać po herbaty ziołowe, również z dodatkiem cytryny czy lodu.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących medycyny. Informacje jakie tutaj zamieszczam to ciekawostki medyczne. Wszystkie wpisy są rzetelne i oparte o moje doświadczenie zawodowe. Mam nadzieję, że blog Ci się spodoba i zostaniesz tutaj regularnym gościem.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: