Drugie śniadanie w pracy

Kiedy wychodzimy do pracy na sześć, osiem czy dziesięć godzin, koniecznie powinniśmy zabrać ze sobą drugie śniadanie. Nie powinna być to zupka w proszku czy sucha bułka, lecz coś bardziej odżywczego. Dobrym drugim śniadaniem okazuje się na przykład zupa jarzynowa, przyrządzona w domu i zaniesiona do pracy w termosie. Można też zdecydować się na kanapki, najlepiej z razowego pieczywa i z dodatkiem warzyw, takich jak sałata, pomidor, cebula, rzodkiewka, papryka. Ciemne pieczywo oraz warzywa zawierają bowiem wiele cennych witamin i minerałów, jak również błonnika pokarmowego, który w znacznej mierze ułatwia trawienie pokarmów. Na drugie śniadanie można też wziąć coś słodkiego na przykład batonik i jabłko, kilka ciastek zbożowych i pomarańcze, czy też banana i garść migdałów. Do południa najlepiej spożywać więcej węglowodanów, a po południu więcej białka. Warto o tym pamiętać, komponując drugie śniadanie do pracy. Jeżeli zaś zostajemy w pracy dłużej, weźmy nawet dwa drugie śniadania, gdyż na pewno będziemy bardzo głodni.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących medycyny. Informacje jakie tutaj zamieszczam to ciekawostki medyczne. Wszystkie wpisy są rzetelne i oparte o moje doświadczenie zawodowe. Mam nadzieję, że blog Ci się spodoba i zostaniesz tutaj regularnym gościem.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: