Powiększenie masy mięśniowej

Jeżeli pragniemy powiększyć swoją masę mięśniową oraz stać się silniejsi, musimy uprawiać odpowiednie rodzaje sportu oraz stosownie się odżywiać. Na pewno każdy sport wzmacnia mięśnie, podnosi nasza siłę i kondycję, zarówno piłka nożna, pływanie, bieganie, jak i jazda na rowerze czy wiosłowanie. Jednak najlepsze efekty uzyskamy ćwicząc na siłowni, podnosząc ciężary, podciągając się na drążku. Wówczas pięknie wyrzeźbimy mięśnie ramion, przedramion, pleców, brzucha i nóg, a także zwiększymy ich objętość, jednocześnie spalając tkankę tłuszczową. Tym lepsze efekty osiągniemy, spożywając dużo posiłków wysokobiałkowych. Białko znajdziemy nie tylko w białym mięsie i produktach mlecznych, ale również w roślinach strączkowych, orzechach, grzybach. Najlepiej spożywać dużo białka, w połączeniu z węglowodanami – a zatem pieczywem, makaronem, ryżem, owocami i warzywami – do godziny po treningu. Na godzinę przed treningiem warto zaś zjeść lekki posiłek złożony głownie z węglowodanów, a zatem surówkę czy jakiś owoc.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących medycyny. Informacje jakie tutaj zamieszczam to ciekawostki medyczne. Wszystkie wpisy są rzetelne i oparte o moje doświadczenie zawodowe. Mam nadzieję, że blog Ci się spodoba i zostaniesz tutaj regularnym gościem.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: