Sposoby na spokojny sen

Spokojny sen okazuje się niespełnionym marzeniem wielu osób. Trudności ze snem wynikają z wielu różnych przyczyn. Często po prostu nadmiernie się stresujemy, denerwujemy wieloma sprawami, szczególnie pracą, problemami z dziećmi czy partnerem, ważnym egzaminem. Czasami kłopoty ze snem wynikają też z przejedzenia czy duchoty w pokoju. Dlatego też, aby zapewnić sobie spokojny sen, warto przed położeniem się do łóżka porządnie wywietrzyć pokój, a także zjeść kolację na dwie czy trzy godziny przed spoczynkiem, nie później. Warto ponadto pić wieczorem zioła na spokojnie, na przykład melisę czy miętę lub tez zieloną herbatę. Znakomite efekty daje też aktywność fizyczna przed kolacją, jak bieganie, pływanie, jazda na rowerze. Gdy mimo tych zabiegów nie możemy zasnąć, postarajmy się tym nie denerwować, lecz spróbujmy się odprężyć, weźmy książkę i czytajmy, póki sen nas nie zmorzy. Rzecz jasna, idealnym sposobem na sen okazuje się również seks, aczkolwiek wiadomo, że nie zawsze jest to możliwe. Dlatego wiele osób musi uciekać się do ziół czy aktywności fizycznej wieczorami.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących medycyny. Informacje jakie tutaj zamieszczam to ciekawostki medyczne. Wszystkie wpisy są rzetelne i oparte o moje doświadczenie zawodowe. Mam nadzieję, że blog Ci się spodoba i zostaniesz tutaj regularnym gościem.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: